花巫

I’ve Been Blessed - Jamestown Story

存档灵魂:

I've been blessed ( with more then most could want in life)
我已经得到了的祝福(比我今生想得到的更多)


【歌词】


What would you do
你会做些什么
If you knew
当你知道
That the world was coming
这个世界即将
to an end tonight
走向末日
Would you run
你会跑
Or tempt to hide
还是会试着躲起来?
Would you fall down to your knees
你会否跪下来
And pray to God that he provide
祈求上帝
A way for us to survive
指明一条生路
Yeah, a way for us to
是的,一条让我们
hold on to our lives
将生命延续下去的路

It's the end of the world
这是世界末日
The end of the world
世界末日
No I'm not afraid to die
不,我不惧怕死亡
I just want to say good-bye
我只是想说再见
To all I know (to all I know)
向所有我认识的人
Because without them I know
因为我知道没有他们
I could not survive
我没法活下去

I've been blessed with more
我想我已经得到了的祝福
then most could want in life
比我今生想得到的更多
Then most could want in life
比我今生想得到的更多

The hours pass
日以时计
But way too fast
但这路途太快
So I pour myself a drink
我饮下这杯
And wait to go
等待着离开
I stare outside
我盯着窗外
And wonder why
想知道为什么
I am forced to watch the
我被迫看着
world end tonight
这个世界走向末日
But still thank God,
但我仍旧感谢上帝
that I was given life
因为他给予了我生命

It's the end of the world
这是世界末日
The end of the world
世界末日
No I'm not afraid to die
不,我不惧怕死亡
I just want to say good-bye
我只是想说再见
To all I know (to all I know)
向所有我认识的人
Because without them I know
因为我知道没有他们
I could not survive
我没法活下去

I've been blessed with more
我想我已经得到了的祝福
then most could want in life
比我今生想得到的更多

Wish I could tell you how
我多想告诉你
many times
有多少次
That I had wished for my
我希望
life to be done
我的生命就此结束
And now I'm begging for
而我现在乞求
Another hour, another day,
能再多一个小时,再多一天
another year to come
再多一年
But we don't have the time
但我们已经没有时间了
So we'll just pray to see
所以我们只能祈祷
you all in the next life
在来世再次遇到你们

It's the end of the world
这是世界末日
The end of the world
世界末日
No I'm not afraid to die
不,我不惧怕死亡
I just want to say good-bye
我只是想说再见
To all I know (to all I know)
向所有我认识的人
Because without them I know
因为我知道没有他们
I could not survive
我没法活下去

I've been blessed with more
我想我已经得到了的祝福
then most could want in life
比我今生想得到的更多
Then most would want in life
比我今生想得到的更多

I've been blessed with more then most
我想我已经得到了的祝福
Then most could want in life
比我今生想得到的更多


评论

热度(4)